vineri, 25 decembrie 2009

ci cra ci un feri cit

un omulet negru a venit dimineata la 12 si m a sustras dintr un univers paralel cu boi , trenuri si salbatici care se amesteca . ma chema la masa . primul soc a fost ca murisera gogosarii , aveau gust a mort de o noapte si n aveam cu ce manca un fel de carne de porc care se numeste aperitiv , dar din fericire n am suferit prea mult de la asta . e , dupa s a produs inevitabilul , am fost prins intr o lume a necuvantatoarelor sau a putin cuvantatoarelor si anume a celor ce stiu limba craci un renegat al elfei noi altoita cu ebraica veche si daca . cum e cu limba asta ? e singura neprihanita , plina de iubire , speranta si umpic utopica , dar luata asa ca un unison al ideilor poate con duce la minuna+ . am fost cam frustrat si mustrator fata de cei ce mi azvarleau in fata lucrul asta , de parca isi vorbisera toti si aveau ca scop principal sa l tampeasca pe nu tot miriam cu repetarea stirbita subtila si scrantita craciun fericit ! .
p.s.-am adus putregaiul pe blogul asta , simti mirosu ? eu il simt
p.s.2-pacat de el

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu