duminică, 3 ianuarie 2010

10

Dimineata,preotul spunea ca dupa ce faci acoperisul unei case,te duci in drum si te uiti satisfacut la ea,multumit de munca mainilor tale,in schimb in educatie,trebuie sa treaca mult timp,poate prea mult ca sa vezi efectele invataturilor zise.Ce legatura are asta cu ce o sa scriu?E vorba de timp.Noi suntem functie de timp.Ma duc pana afara 10 minute.Ma trezesc dimineata devreme.Dureaza doua ore.La scoala nu stiu ce m as face fara ceas,chinul ar fi si mai insuportabil.Ceva care nu se intampla asa repede este schimbarea anilor.Acum cateva zile am despartit zerourile si pentru un moment de fericire,privim de jos in mintea noastra anul care a trecut si suntem multumiti,dezamagiti,iar apoi privim cu entuziasm spre urmatorul si produs inevitabil,ne imaginam tot felul de planuri.Citisem intr o zi ca generatiile foarte trecute aveau satisfactie imediata.Aveau de pazit noaptea lucrurile,iar la venirea soarelui erau multumiti,satisfacuti,aveau parte de fericire si ea ii incarca.Cred ca se simteau impliniti,motivati,stiau pentru ce muncesc.In schimb,la obiectivele pe termen lung,la un moment dat uitam destinatia si vlaguiti abandonam lupta.Aici e mult mai greu,sa rezisti in timp.
Ce am facut eu in anul 9?Daca as enumera aici,nu m as simti prea bine,am nevoie de discretia mea.Pot doar sa zic ca a fost greu.Si nu ca as fi facut cine stie ce sau altceva deosebit,nu,pur si simplu timpul prin care am trecut,la nivel psihic mi s a parut greu,de nesuportat,chinuitor.Poate ca din toate zilele anului,in jumatate din ele mi am dorit sa mor sau sa nu ma fi nascut,cu toate ca n am avut nimic de facut si mi a fost oferit tot.Oricum,daca ma gandesc bine si asta e o realizare,faptul ca am supravietuit.Ce o sa se ntample in 10?Habar n am.Ce mi doresc?Deocamdata nimic.Desi cred ca am o dorinta,anii sa fie luni,lunile saptamani,saptamanile zile,zilele ore,orele minute si minutele secunde.
nu tot Miriam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu